suomen kyselytutkimus logo

Kuluttajatutkimukset

Toteutamme kuluttajatutkimuksia (n=100-10 000) sekä alueellisesti että valtakunnallisesti. Kuluttajatutkimusten tiedonkeruumenetelminä toimivat puhelinhaastattelut sekä sähköinen vastaajapaneeli. Puhelinhaastattelututkimusten osalta käytössämme on oma, noin 15 suomalaisen puhelinhaastattelijan reservi.

Kohdeperusjoukon rajauskriteereinä voidaan käyttää mm. vastaajan ikää, sukupuolta, asuinaluetta, äidinkieltä, koulutusta, asumismuotoa, ammattia tai rakennustietoja. Käytössämme on lisäksi monia muita poimintayhteistyökumppaneidemme tarjoamia luokituksia sekä ostomahdollisuus Digi- ja väestötietoviraston poimintojen käyttämiseen.

Tyypillinen kuluttajatutkimuspalveluitamme käyttävä asiakas on julkisen sektorin toimija, järjestö tai yliopisto.

Kysymyksiä? Älä epäröi ottaa yhteyttä. Kerromme mielellämme lisää.